Rejestr prowadzonych spraw stanowi kluczową funkcjonalność ProKancelarii, umożliwiającą kompleksowe zarządzanie, kontrolę oraz śledzenie wszelkich prowadzonych spraw. Ta dedykowana sekcja nie tylko zapewnia Tobie i Twoim pracownikom pełną kontrolę nad przypisanymi sprawami, ale także umożliwia dynamiczne tworzenie i archiwizowanie akt.

Oprócz tego, rejestr spraw oferuje szereg przydatnych opcji i funkcji, które wspierają codzienne obowiązki oraz wszystkie aspekty związane z prowadzeniem spraw z różnych dziedzin prawa. Dzięki temu rozwiązaniu, zarządzanie kancelarią staje się bardziej efektywne, a praca nad poszczególnymi sprawami jest bardziej uporządkowana i kontrolowana.

Najważniejsze Elementy i Funkcje:

  • pełny opis i edycja sprawy
  • zarządzanie sprawą, datami, statusem sprawy, jej kategorią i typem
  • listy właściwych sądów
  • listy prokuratur
  • lista świadków
  • zarządzanie osobą prowadzącą sprawę
  • możliwość tworzenia zespołu prowadzącego sprawę
  • opcja oskrażycieli posiłkowych
  • dodatkowe notatki sprawy
  • lista przesłuchań i rozpraw
  • dynamiczne tworzenie i zarządzanie aktami sprawy
  • opcja przypisania do sprawy kosztów lub/i przychodów
  • sprawozdanie ze wszystkich aktywności w sprawie z datą i czasem wykonania oraz osobą dokonującą czynności