Zarządzanie Aktami w ProKancelarii umożliwia tworzenie "wirtualnych teczek", w których gromadzone są wszystkie istotne informacje dotyczące spraw. Dzięki temu użytkownik szybko może uzyskać dostęp do zebranej dokumentacji, informacji o stronach, wykonanych zadaniach, czynnościach oraz zaplanowanych terminach.

Wirtualna Teczka pozwala na dowolne aranżowanie akt, tworzenie katalogów i dodawanie do nich wszelkiego rodzaju dokumentów czy zdjęć. Gromadząc dokumenty w Wirtualnej Teczce, zawsze są one powiązane z konkretną sprawą lub klientem, a szybkie funkcje pobierania umożliwiają błyskawiczny dostęp do plików i folderów.

Warto podkreślić, że bezpieczeństwo i poufność danych są priorytetem ProKancelarii. Dzięki temu użytkownicy mogą mieć pewność, że ich dokumenty są chronione i dostępne jedynie dla uprawnionych osób, co przyczynia się do zachowania poufności oraz bezpieczeństwa danych klientów.

Najważniejsze Elementy i Funkcje:

  • dynamiczne katalogi
  • dowolne kategorie dokumentów
  • wgrywanie i pobieranie plików