Najczęściej Zadawane Pytania


Napisz do nas jeśli nie znajdziesz tutaj odpowiedzi na swoje pytanie

Najczęstsze Pytania

Poniżej znajdziesz listę najczęstszych pytań wraz z odpowiedziami na nie. Jeśli nie znajdziesz wśród nich interesujących Cię odpowiedzi, prosimy abyś skontaktował się z naszym Działem Obsługi Klienta.

Jestem jednoosobową kancelarią. Czy mogę skorzystać z Waszej aplikacji?

Oczywiście, że możesz. Nasza aplikacja nie jest ograniczona wielkością Twojej firmy

Moja kancelaria zatrudnia również pracowników tymczasowych. Czy mogę używać ProKancelarii?

Tak, oczywiście. Nie musisz mieć zatrudnionych żadnych stałych pracowników aby skorzystać z ProKancelarii.

Nasza firma posiada wiele oddziałów i działów. Czy ProKancelaria sobie z tym poradzi?

Tak. Możesz również dostosować ją do swoich potrzeb, niezależnie od liczby biur, zespołów lub działów firmy.

Chcemy zacząć używać ProKancelarii. Czy musimy zainwestować nowe urządzenia lub dodatkowe oprogramowanie?

Niekoniecznie. Dopóki twoje komputery lub tablety mają zainstalowaną nowoczesną przeglądarkę, nie musisz inwestować w nowe urządzenia.

W jakiej branży muszę prowadzić działalność, aby móc skorzystać z ProKancelarii?

ProKancelaria została stworzona dla kancelarii prawnych i w tej branży będzie sprawdzać się najlepiej.
Jednak dzięki szerokiemu zakresowi konfiguracji ProKancelarii mogą używać także firmy z pokrewnych branż.

Czy potrzebuję karty kredytowej, aby się zarejestrować?

Nie, nie potrzebujesz! Rejestracja jest bezpłatna, a pierwsze 60-dni jest darmowych.

Czego potrzebuję, aby zarejestrować nowe konto?

Rejestracja jest niezwykle prosta i szybka. Potrzebujesz tylko prawidłowego adresu e-mail oraz NIP kancelarii.
Po zarejestrowaniu nowego konta prześlemy Ci wszystkie szczegóły na Twój adres e-mail.

Czy rejestracja jest ograniczona do kraju lub lokalizacji?

ProKancelaria jest przeznaczona na rynek polski. Twoja lokalizacja nie ma jednak znaczenia jeśli posiadasz legalnie zarejestrowaną działalność w Polsce.

Czy mogę zmienić plan licencji?

Tak, możesz to zrobić w każdej chwili.

Jak mogę zapłacić za nową licencję?

ProKancelaria posiada system płatności online.
Akceptujemy karty kredytowe i debetowe, szybkie przelewy elektroniczne oraz płatności BLIK.
Termin płatności to 7 dni od daty wystawienia faktury za usługi.

Muszę zlikwidować moje konto. Jak mogę to zrobić?

Przykro nam, że musisz zrezygnować współpracy z nami. Jeśli naprawdę musisz to zrobić, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a my zamkniemy twoje konto w ciągu 30 dni.
Nie ma żadnych dodatkowych opłat ani kar, a po zamknięciu konta wszystkie dane zostaną trwale usunięte.

Moje konto to główne konto użyte do założenia profilu kancelarii. Jak przenieść jego uprawnienia na inną osobe?

To bardzo proste - wystarczy, że przypiszesz innej osobie wszystkie uprawnienia.

Moje konto zostało zablokowane. Dlaczego?

Twoje konto może zostać zablokowane z powodu wprowadzenia zbyt wielu nieprawidłowych danych logowania. W takim wypadku użyj opcji odblokowania konta dostępnej w sekcji logowania.
W bardzo rzadkich przypadkach, zastrzegamy sobie prawo do zablokowania twojego konta, jeśli wykryjemy jakiekolwiek działania, które mogą naruszyć warunki współpracy lub zagrozić innym użytkownikom ProKancelarii.

Czy moje dane są bezpieczne?

Bardzo poważnie podchodzimy do bezpieczeństwa Twoich danych.
Stosujemy wszelkie możliwe i wymagane systemy bezpieczeństwa, a wszystkie dane są przechowywane na bezpiecznych serwerach z wieloma codziennymi kopiami zapasowymi.
Nasi pracownicy nie mają dostępu do danych twojego konta, a przechowywanie danych jest zgodne z wymaganiami RODO.

Czy dane mojej karty kredytowej są bezpieczne?

Absolutnie! Nie przechowujemy danych Twojej karty kredytowej na naszych serwerach.
Do przetwarzania płatności używamy wyspecjalizowanej w tym celu firmy z ogromnym doświadczeniem i ugruntowaną pozycją na międzynarodowych rynkach.

Czy możecie wysłać mi hasło lub PIN?

Niestety nie! Nikt z nas nie ma dostępu do Twojego hasła ani kodu PIN.
Nigdy też o nie prosimy. Jeśli zapomniałeś swojego PIN lub hasła, użyj opcji ich odzyskiwania w sekcji pomocy logowania.
Jeśli zapomniałeś swojego numeru klienta niezbędnego do odzyskania hasła lub PIN prosimy abyś skontaktował się z naszą obsługą klienta.

Czy ProKancelaria posiada 2-etapową weryfikacje logowania?

Tak. Standardowy proces logowania wymaga Twojego adresu email, hasła oraz PIN. aby zapewnić dodatkowe bezpieczeństwo Twoich danych, do procesu logowania wymagany jest unikalny link (lub plik logowania), który otrzymuje się po zakończeniu rejestracji.

Masz jakieś Pytania?

Napisz do nas a postaramy się odpowiedzieć na wszystkie Twoje wątpliwości!